Terezije bb, 71000 Sarajevo
(Privredni grad Skenderija)
Kontaktirajte nas:
+387 61 513 456
Pon - Pet: 10h - 18h
Subota: Zatvoreno
30 Decembra, 2022

Novogodišnja rezolucija za vaše zube

S obzirom da je do nove 2023. godine ostalo još samo nekoliko dana, vjerovatno ste počeli razmišljati o svim velikim stvarima koje dolaze u narednoj godini. Jedan od načina da započnete novu godinu je pravljenje liste novogodišnjih odluka. Preporučujemo da u novogodišnje odluke uvrstite i one zbog kojih će vaš osmijeh biti zdraviji i privlačniji. To će doprinijeti i vašem cjelokupnom zdravlju i poboljšati izgled za narednu godinu. Evo nekoliko ideja za početak.

1. Čistite zube koncem svaki dan

Znate da bi trebalo da koristite konac svaki dan, ali mnogi to ne čine. Uvijek postoji neki dobar izgovor, na primjer da ste umorni ili da je čišćenje koncem dosadno. Međutim, ako se potrudite u narednoj godini, mogli biste smanjiti rizik od bolesti desni i karijesa na teško dostupnim mjestima između zuba. Osim toga, imat ćete mnogo svježiji dah!

2. Četkajte zube ravnomjerno pune 2 minute

Još jedan jednostavan način da poboljšate svoju oralnu higijenu je da se uvjerite da dobro perete zube je da perete preporučene dvije minute. Kako biste bili sigurni da perete dovoljno dugo, koristite tajmer ili električnu četkicu za zube s ugrađenim tajmerom. Ako vam se ne sviđaju ove opcije, pokušajte otpjevati pjesmu za koju znate da traje dvije minute.

3. Izbjegavajte gazirano

Gazirana i sportska pića su među najgorim i trebalo bi ih ograničiti. Ako ste od onih koji konzumiraju gazirana pića na dnevnoj bazi, pokušajte smanjiti količinu koju pijete ili potpuno izbaciti ovu vrstu puća. Ne zaboravite popiti vodu kako biste isprali kiselinu iz zuba.

4. Prestanite pušiti

Pušenje je jedna od najopasnijih navika za vaše zube i zdravlje. Povećava rizik od bolesti desni i gubitka zuba. Čak otežava zamjenu zuba zubnim implantatima. Ovo je jedna od najtežih rezolucija za održavanje, ali je i jedna od najkorisnijih.

6. Smanjite grickanje

Želite način da smršate i zaštitite svoje zube? Smanjivanje grickalica će zaštititi i zube i struk. Grickanje između obroka daje oralnim bakterijama dodatnu hranu koju mogu pretvoriti u kiselinu za napad na vaše zube.

7. Kupite električnu četkicu za zube

Ako još uvijek koristite ručnu četkicu za zube, razmislite o nadogradnji na električnu četkicu za zube sljedeće godine. Električne četkice za zube mogu pomoći u čišćenju zuba znatno bolje od ručne četkice i pomoći će vam da bolje perete zube po dvije minute.

8. Pijte manje šećera

Jedna je stvar jesti šećer, ali piti ga je najlakši način da cijela usta premažete šećerom, a da toga niste ni svjesni. U novoj godini donesite odluku da pijete manje šećera kako biste smanjili ukupnu potrošnju šećera. To znači da smanjite unos ne samo gaziranih pića o kojima smo govorili već i svih drugih slatkih pića koje možete konzumirati kao što su slatka sokovi, kafa alkoholna pića itd.

9. Investirajte u strugalicu za jezik

Četkanjem jezika četkicom za zube možete ukloniti neke bakterije, ali to nije najbolja metoda. Ako zaista želite osigurati da je vaš jezik što čistiji i bez bakterija, investirajte u strugač za jezik kako biste poboljšali svoje oralno zdravlje sljedeće godine.

10. Ostanite hidrirani

Kada vam se usta osuše, to znači da nema dovoljno pljuvačke da dosljedno ispere bakterije sa zuba. Kao rezultat toga, može povećati rizik od karijesa. Kako biste spriječili da se to dogodi, napravite novogodišnju rezoluciju da ostanete hidrirani. Pijuckajte vodu cijeli dan kako bi vam usta bila vlažna!

11. Investirajte u svoj osmijeh

Ako niste zadovoljni izgledom ili funkcijom svog osmijeha, neka 2023. bude godina u kojoj ćete konačno uložiti u svoj osmijeh. U Euro Dental Centru nudimo širok spektar usluga koji će vam pomoći da se zaljubite u svoj osmijeh.

13. Redovno posjećujte stomatologa

Još jedna dobra odluka za narednu godinu je da dvaput vidite svog stomatologa. Ako niste obavljali redovne stomatološke preglede i čišćenja, nema boljeg vremena za početak nego sada. Ako je prošlo nekoliko godina otkako ste bili kod zubara, nemojte to više odlagati. Ako vas tjeskoba drži podalje, sedacija stomatologije može vam pomoći da prevladate strah od zubara.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.